4 Ekim 2013 Cuma

tavuk suyu çorba ;)


Çiçekler içeri girmeye başladıysa kış gelmiştir :(
Kış gelmişse nezle,grip ve soğuk algınlığı kapıya dayanmıştır :(
Hastalık kapıdaysa sarımsaklı çorbalar,soğanlı salatalar başlamıştır ;)

kırmızıyı sevmem lakin kuşlu tabaklarıma yakışacağını düşünerek puantiye aşkına bu kaseleri almadan geçemezdim,sizde geçemezdiniz :)

tavuk suyu çorba demişken;
eğer kesiliyorsa herşeyi soğuktan katıp karıştırararak pişirin,kesilmez.

geçen cumartesi yemekli misafirim vardı ya bi gün öncesi kendimize yapmıştım kesilmişti
bende ayşeciğe dedim gel yardım et,o arada meltemde geldi akşam neler yapçağımı sayarken pilavı ben yapim dedi,bende elif ablayla telefonla konuşurken bi baktım ayşe elinde malzemeler ben eve gidiyom yapıp getiririm dedi :)

veee 10 numaraa bi çorba getirdi koca bir tencere :)
yanına da buzluktan közlenmiş biberle patlicanda getirmiş koyarsın sofraya dio :)
can benim komşularım can :))

4 yorum:

Adsız dedi ki...

Kuşlu tabaklarını nerden aldın acabaaaaaaa>_<

Saadet-i Müstesna dedi ki...

Maşallah ne kadar düşünceli komşularınız var..
Benim komşularım çok soğuk hiç muhabbetimiz yok. Sanırım insanlar birbirlerinden korkup çekinir olmuş bir zarar gelirse diye..
Ne diyelim hala bu şekilde iyi komşuluklar var ya Allah bozmasın muhabbetinizi diyelim :)

assortiek dedi ki...

+bence ;
Ankara porland'tan aldım :)

+saadet-i müstesna ;
bende nazar değicek diye korkuyorum,herşeyi anlatmamaya çalışıyorum:)amin diyorum iyi dileklerine,en kısa zamanda darısı başına:)

ÖZLEM ÖZBEK KARACA dedi ki...

Canim afiyetler olsun corba kaselerinden bulmussun cok sevindim iyi gunlerde kullan canim sevgilerimle