7 Mayıs 2013 Salı

Sedyvoice'ten paketim var :)

 o biiiir melek :) ama benim meleğim
 canım arkadaşım,sırdaşım,dostum,bitanem :)
 ilk tanışmamız staj yaptığımız hastanedeydi,pek bi kokoş pek bi kibardı :)
 ilk cümlesini hiç unutmam" aşkıııım,dergilerimi unutmuşum getirirmisin"dedi
 ben içimden burda moda dergisi mi okuycak ya derken gelen dergilerin hepsi bilgisayar dergileriydi : D
 önyargı işte : )
 sonra tanıştık,kaynaştık,yoğunlaştık ama hiç ayrılmadık :)
 gerçekten hayatta tanıdığım art niyetsiz tek insan,buna kalıbımı basarım,iyiki tanımışım demekten hiç bıkmadım ve yanılmadım :)

canım sedam benim istanbul şubem gibi,ben alışverişe gidince beni karşılar,gezdirir,ben acıkmadan acıkmaz,susamaz :) ne çektik be sedam dükkan dükkan alış veriş yapçam ben die :))
geçenlerde sedama dedimki ben bundan istiyoruuuuum :)
oda sağolsun hemen alıp gönderdi canım benim,sen getirirsin diye bekliyordum ama çantama bir an önce kavuşmamı istemesi de ayrı incelik :)
sedacım trendyolda çalışıo oyüzden güzel ürünleri hiç kaçırmayız biz :)
benim için alışveriş merkezi gezip ayakları ağrıyan arkadaşım,ayacıkların dert görmesin inşallah:)
kendi yaptığı bilekliklerden de koymuş,taktım takıştırdım hemen :)
bugünkü akşam üstü yürüyüşümüzde yeni çantamsız olmazdı :)
bu arada yaz geldi ve benim mor saatimle mor parmak arası papuçlarım gün yüzüne çıktı :)
 
bunlarda sedamın diğer marifetleri buyrun bloğuna :)

7 yorum:

İki Şehir Bir Meryem dedi ki...

Canım benim ne kadar güzel bir şey ya insanın arkadaşı için bunları söylemesi, daha doğrusu bunları söyleyebileceği bir dostunun olması. Allah bozmasın dostluğunuzu. Çok güzelmiş güle güle kullan :)

assortiek dedi ki...

amin teşekkür ederiz canım,inan tüm söylediklerimi fazlasıyla hakediyor:)

SeriousLily dedi ki...

heryere, bloglara yaz gelmiş, sandalet filan, ben hala penye üzeri hırkayla gidiyorum işe yaa, çok kıskandım:)

cecilia dedi ki...

dostluğunuz daim olsun böyle güzel arkadaşlıkları bulmak kolay diil cnm ben daha açamadım sandalet sezonumu :)

Deniz dedi ki...

Güle güle kullan cicilerini :)
Bileklikler de çanta da çok hoş. Ben bilekliklere bakmaya gidiyorum :))
Sevgiler.

Gurme Şirine dedi ki...

cicilerini severek kullan canım...
çok güzeller :)

Unknown dedi ki...

güle güle kullanın hediyelerinizi