27 Ekim 2012 Cumartesi

leziz tatlar:)

tam ölçü veremem:) sorunumda bu hep göz kararı
bunlar balkabağı,ortalarını oyup tahin doldurup azda şekerle üstünü kaplayıp fırınlıyoruzz
 ben arpa şehriyeyi çok seviyorum ve çokta yapıyorum
buyrun arpa şehriye salatası(atmasyon : )
arpa şehriyeyi pilav gibi pişirip tabağa aldım ve salamları kızartıp üstüne koyup karıştırdım
zevke göre sade veya mayonezli yoğurtla servis ettim:)
 yine bi sevdiceğim karnıbahar:)
haşladım ve beşamel sosla en üste kaşar koyup fırınladım,pek beğendim diyemem ama

valla ben sardım,tabi iç harıcını annem hazırladı,ama yaprak aldım inşallah sarıp buzluğa koyup misafir geldiğinde pişirmeyi düşünüyorum

1 yorum:

cecilia dedi ki...

ohh miss :) hamarat hatun valla hepsi çok leziz görünüyor, ellerine sağlık bakalım bende böyle güzel yemekler becerebilcekmiyim :)