12 Aralık 2011 Pazartesi

diorum ki

Diyorum ki bizim senle birbirimizden öğreniceklerimiz bitmişmiydi de biz ayrıldık dostum?
mesela bazen öyle şeyler oluyo ki bi sen anlarsın gibime geliyo
zevklerimiz bir ya sen ikna et beni istiyorum
bazen nekadar çok şey yapmadığım geliyo aklıma
ama anlıyorum ki biri bişi yapmamışsa belkide akıl edememiştir
olamazmı
o insanın bana nekadar çok ihtiyacı olduğunu
benim onun yanında olmam gerektiğini şimdi anlıyorum
o benden daha önce bunları yaşadığı için o haklıydı belkide

2 yorum:

Adsız dedi ki...

Senin şuan yaşadıklarını ben senden daha önce yaşadım o heyecanımı ne kadar çok seninle paylaşmak,senden akıl almak istedim anlatamam.Hep keşke diyorum ben niye gitmemişim o gelmezse gelmesin arayıp sormasın ben niye ona bunları gidip söylemedim sana kzıyorum bak arayı sormadığın çin niye demedim :( İçimde o kadar çok pişmanlıklar varki..
Senin gibi bir dostum varken kimseyi istemiyodum Serpilim bana yetiyo diodum...
Şuan ailem ve Tolgamdan başka kimse yok iyiki varlar.O heyecanla anlattığım,alışveriş yapmaktan zevk aldığım dostum yok artık..
Bazen seni aramak istiyorum keşke diorum en azından düğünüme veya nişanıma gelip utandırsaydı da şuan onu arayabilseydim diorum:(

assortiek dedi ki...

Benim sınıfımfdaki fundanın düğünü vardı geçtiğimiz aylarda,fotoğraflara baktıkça kızdım biz niye başaramadık bunu diye hemde çok isterken.Ama buldum üniversitedeyken bizim sevgilimiz olmadığı için birden aramıza başka bi sevgiyi katamadık,beceremedik.Bizim hayatımızda hiç bukadar sağlam bi erkek sevgisi girmemiştiki.Ben beceremedim yine aynı ilgiyi istedim,sende beceremedin arayı tutturamadın.konu yine benim bencilliğime geliyo senin ilgi istiyceğini duşunemeden ben istedim,tabi olan oldu yüzümüze gözümüze bulaştırdık.çok istedim dugunune gelmeyi ama aptallıkmış gibime geldi.Ben senden sonra aradığım sevgiyi,dostluğu,paylaşmayı mustafada buldum.sonra anladım,hatamı anladım,haalarımızı anladım.Ben dostluğumuzu özledim tutamıyorum artık içimde..
Şu da varki artık bana ihtiyacın olmayabilir ben sadece bil istedim,olurda bi gün sende unutursan ben de bileyim.